Friday, December 17, 2010

I Love You Like Hell!

Shahril Affendy <3 

B, aku sayang kau doh, aku tk paham perangai kau :'( slalu tuduh aku mcm-2 tolong ar paham wehh, aku sayang kau aku sayang kau bodoh(!) Faham? Dh okay b, stop fikir bukan-2, penat tau kalau asik mcmni je, dh la rindu kau mcm apeje, susah hidup -,- mummy aku suka kau, slalu ckp pasal kau je, restu tu dh ada dong, HAHA gempak kn mummy aku, semua masuk air do, haha, dia ckap muka kau muka budak-2 baik je(baik lah sangat) hahaha jahat aku* rindu kau, kau comel sgt depan-2, rasa mcm nk lempang-2 kepala kau(mmg dh lempang pn) haha, best kn? mummy kata aku layan kau ganas sgt, tolak kepala lah apa bagai,sorry sangat ;\ Aku mmg agak ganas, tk padan dgn kecik kn, haha dala pendek -,- bila ntah nk tinggi b :( nk tinggi nk tinggi, haha, eh mummy suruh dtg cafe lg nnt, dia suka kau b, haha dia tk kasi aku break dgn kau, aku tk tahu apesal dia suka sgt dgn kau, tk faham aku -,- tp ada bagusnya pun, nnt senang nk jumpa kn, hehe, apepun, AKUSAYANGKAU! jangan nk fikir bkn-2 sngt lah kn, lempang nk lempang? haha sayang kau sampai batu dua

No comments:

Post a Comment