Thursday, December 16, 2010

Hari yg sangat membosankan

Ah tolong lah faham, bosan gila harini mcm babi, babi pun tk mcmni wai, heh dala tk tidur, dari semalam gerak dr kl dgn daddy, smpi penang jadi pisang kena kacau dgn adik tiri mcm babi, aku dala mengantuk. then tk tidur la sampai skrg, then mama suruh pakai lappy baru ni, aku pn kata okay la, then guna, dh guna tgk ada si keding *** ni online, aku pn tegur lah dia, dh tegur then dia ckp dia rindu aku, wah terharu sekejap, pstt sekejap je la babi, pstu chitchat dgn dia, dia nk tgk rambut baru aku, bhaha dh la tk mandi lagi, selekeh sial aku, pstu aku pn ckp la yg aku tk mandi lagi and selekeh, si *** ni pun terus berdegil nk tgk jgk webby, rasa geram, tp sabar, nasib baik kawan baik, tumbuk nk? haha (mcm berani) aku plak ckp la nk mandi dulu then ps mandi dh siap semua aku on webby, nahhh hambek kau aku selekeh gila, haha, tp tetiba dia kata okay, comel la apa bagai, haktuihh, perli ke puji weh? haha :D pastu chat dgn *** dkt ym, till skrg still chat, masing-2 ada masalah, semua cerita masalah masing-2 , kesian ***, dia ada masalah, but aku tk tahu mcmana nk tolong, kalau boleh tolong sumpah dh tolong, sbb tk smpi hati, gf dia jahat! aku dpt minah tu aku suruh ayahanda dane kekah dia ramai-2, hahahaha mati kau balik rumah dh tk berdare lg yg ada berdarah je, mati kau perempuan, sial je buat member aku mcmni, kau pk apa? dia kuli batak abah kau bayar dia suruh jaga kau? fcuk weh, mcm sial doh -.- aku pulak yg emo lebih ni pahal? hahaha ;DD bengong , ahahaha

No comments:

Post a Comment